onsdag 10. april 2013

Reality-TV og sauehoder

-Mamma, eg har melka ein sau!!
-Hæ? Kossen...eg meine...hæ, har du melka ein sau??
-Ja, eg fekk prøva heilt aleine, det va gøy, mamma!
-Gøy? (På dette tidspunktet av ved-middagsbordet-samtalen var jeg rystet og sjokkert og kjente på min indre urbanitet. Seksåringen melker sauer. Hvordan i huleste....)(hun er redd katter. Katter!)
-Ja, de hadde ei colaflaske med tutt på, og så drakk sauen, den lille sauen, han drakk. Mens halen dansa!
-Ah, du GA melk!!! Te lam!?
-Eg sa jo det, eg melka sauer!

Jeg er urimelig lettet. Jeg risikerer altså ikke at hun melder seg på Farmen. Må bare få henne til å mislike bikini og Paradis av ymse kvalitet.

Målet om å aldri bli reality-deltager-mor lever!

Og det er kanskje på tide å besøke et fjøs eller to, og ta en runde begrepstrening!

Kanskje.
Fra Vg.no. Umelket og unhappy?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar