torsdag 6. september 2012

Sexy Mama!!

Torsdag, ved middagsbordet. Poden (nylig 9) har ordet:

-Mamma, eg syns du ska ha denne når du kler deg ut på bursdagen min
-Den? Den lille korte kjolen der?
-Ja, då hadde du vore kule!
-Jo, ja kanskje det, syns du eg sko hatt den, altså (alvorlig smigret. SE på bildet, godtfolk!!! )
-Ja, mamma, du hadde vore ei kule mor då...
(kul mor, kul mor, kul mor!!!!!!)
-Forresten mamma... Eg trur du må gjør noge me draktå fysst... Kanskje han e litt stor...
(kul OG tynn!!!!??? O lykke og joy og hæla i taket og sjalabais! KUL OG TYNN MOR-WARNING)
-Eg trur du må sy litt... Der...(ja, der).. Hvis ikkje blir de bare hengande rett ned, og det e ikkje så tøft

Krasj og klirr og brak. Stolthet overende. Ukul og utynn  mor uten struttepupper in the house....

Latterbrølet fra den såkalte bedre halvdelen min overdøver nesten latterbrølet til storebror. Nesten. Kul mor my ass. 

Sukk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar