mandag 23. april 2012

Lift me – lift me from the ground





Ja, jeg ønsker at noe helt spesielt superfantastisk skal skje.
Noe helt ellevillt og spennende og livsforvandlende og skjellsettende.
Noe som vil ryste meg i grunnvollene, ut av hverdagen og inn i noe høyere, noe bedre, noe annet, noe mere.
Jeg er klar, kjære Livet, ermene er brettet og den mentale snippveska er pakket,
kjør på,
la det skje, jeg er mer enn klar!

Allerhelst bør det skje
nå.


Ihvertfall i dag

før leggetid

helst nå

eller kanskje om litt

skal bare drikke kaffien

sentrifugere klærne

legge ungene

og

hvile litt

men så

er

jeg

klar

tror jeg



lift me – lift me from the ground
and don´t ever put me down – oh no
and don’t pick a fight with me
just flip a coin my love – you’ve won








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar