onsdag 2. januar 2013

Need for change!!

(fcw.com)
“Change will not come if we wait for some other person, or if we wait for some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek.” 
(Barack Obama)


Jepp. Nytt år. Nye muligheter. Behov for å tenke gjennom, bli sunnere, smartere, penere, klokere, ta grep om alt og intet og... ja. Muligens er det kjent for en eller to eller fem andre der ute. Vel. Sukket (høyt!) til nær venn og kollega i dag: "Åh, noge må bare skje snart, eg blir sprø!! Ska sei ja, uansett. UANSETT kaffor ein utfordring så komme, eg skal ta han EG E SÅ KLAR!!!!"

Tror det gikk ti minutter. Kanskje. Da dukket denne mailen opp. Pling-plong. Kan det være tilfeldig? Kan det være skriften på veggen, meningen med livet eller en av livets små og store humøradspredelser? Eller? Eller? Utfordrer jeg skjebnen ved å prøve, utfordrer jeg skjebnen ved ikke å prøve, hva hva hva?? Ka du trur???

Kremt-kremt: Mail som følger altså (vil gjøre oppmerksom på at dette IKKE er annonser eller sponset på noen måte. Rett og slett fordi jeg ikke er sponset eller annonsert på noen måte! Asså)




Forfør, berør & NYT
Er du single eller har en partner, men har stadig denne lengselen etter å prøve noe nytt?

Registrer deg GRATIS hos C-Dating i dag, og lev ut dine fantasier!

Er du åpen for et nytt type forhold - Lidenskab med stil!

GRATIS påmelding her:


Så altså. Må jobbe litt med meg selv her, men...

Utfordring, mulighet, tilfeldighet eller skrift på vegg?? What??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar