mandag 12. november 2012

Chilli til ungdommen.

iStockphoto.com pepo
 
Dette er et lite beklager-innlegg. Ja, jeg vet at man ikke skal le av andre mennesker. Ja, jeg vet at du er eldre enn meg og at jeg er i en posisjon sammen med deg som gjør at fnising er utilgivelig. Ja, jeg antar at du hadde et kjempegodt poeng og at du hadde øvd deg godt. Unnskyld. Eller Unnskyld som det heter på bloggespråket når man er skikkelig skikkelig lei seg. Eller bare bittelitt flau. Som nå. Sorry.


 
 
 
Men man bretter ikke opp armene, ikke en gang når man maler sin egen kake (godt det var din kake, jeg liker min best når jeg kan spise den!). Ikke er det alt i livet som er ambivalent heller, og ærlig talt: INGEN UNGDOMMER CHILLIER'N. Ikke på noen måte.

Hevet under(!) enhver tvil er det at du prøvde. Jeg skal ikke kaste glass i ildhus og skjære alle på en kam. Derimot vil jeg si at jeg er fryktelig lei meg for at jeg lo, og fryktelig glad for at jeg gjorde det.

Vet ikke om du chillier'n litt med blogglesing, men kan jo tipse deg om din neste outfit: Kommer buksa høyere opp nå, trenger du ikke annet enn en snipp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar