onsdag 1. august 2012

Jeg har fått penger for å skrive!!!!!!!!!

Litt Lykkelig Liv
Honorar!! Ordet smaker Japp og kaffe og is med varme bjørnebær og lange kvelder foran peisen med en god bok og lange samtaler med gode venner og latter og tårer og å se verdens beste film "Big Fish" og vite at det er julaften og nyttårsaften og 17.mai og sommerferie, alt på en og samme gang!

JEG HAR FOR FØRSTE GANG I LIVET MITT FÅTT PENGER FOR Å SKRIVE OG ER SÅ GLAD!

I tillegg var det rett og slett skrevet på oppfordring, så stoltheten og selvtilliten er økende på lik linje med smilet.

Nope. Ikke kom hit med tiggerbrev eller tro jeg kan fø en familie til, og ikke tro jeg skal ta deg med på en ferietur til Syden med heisan og peisan og sveisan, neida... Jeg blir nok ikke fet av pengene heller, ikke annet enn i stoltheten min. Men for første gang er en drøm oppfylt. Skrivedrømmen. Egentlig vil jeg bare sitte her og skriveskriveskrive og få lønn for det og oppleve denne stoltheten nok en gang og...

Pengene? Skal trygt investeres hos Kjoledamen.

Og skulle du være i tvil om at jeg vil påta meg et skriveoppdrag eller ti, tro meg. Jeg er lettkjøpt.

Joho!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar